- Інструкція для користувачів
- Про компанію
- Як почати заробляти
- Партнерська програма
- Реферальне посилання
- Доставка
- Оплата
- Як створити замовлення
- Повернення та обмін товарів
- Гарантійні зобов'язання
- Питання та відповіді
- Договір публічної оферти
- Правила та умови
- Політика конфіденційності
- Правила публікації коментарів і відгуків
- Правила розміщення інформації
- Контакти та підтримка
Гарантійні зобов'язання
STOCK.UA піклується про кожного клієнта та докладає всіх зусиль, щоб клієнт залишився задоволеним. Торгові відносини між Покупцем і Продавцем, щодо обміну та повернення товарів регулюються Законом України «Про захист прав споживачів».
Товари, які продаються через маркетплейс, мають бути передані покупцеві в належному вигляді та з гарантійним обслуговуванням. Гарантійний термін зазначається у супровідних документах до товару (розрахунковий документ чи гарантійний талон), у нормативних документах (для сезонних товарів термін обчислюється з початку сезону, визначеного КМУ) або у договорі купівлі-продажу. Також термін гарантії необхідно зазначати на сторінці товару.
У разі продажу товарів за зразками, поштою, а також у випадках, коли час укладення договору купівлі-продажу і час передачі товару споживачеві не збігаються, гарантійний строк обчислюється починаючи від дня передачі товару споживачеві, а якщо товар потребує спеціальної установки (підключення) чи складення - від дня їх здійснення, а якщо день передачі, установки (підключення) чи складення товару, а також передачі нерухомого майна встановити неможливо або якщо майно перебувало у споживача до укладення договору купівлі-продажу, - від дня укладення договору купівлі-продажу.
Якщо продавець не вказав гарантійний термін, покупець має право пред'явити вимоги щодо гарантійних зобов'язань протягом двох років.
Гарантійне (сервісне) обслуговування може здійснювати авторизований сервісний центр виробника або продавець товару. У випадку гарантійного випадку покупець може розраховувати на:
- безоплатне усунення несправності у розумний термін;
- компенсацію своїх витрат на усунення несправності;
- зменшення вартості товару.
Якщо виявлена несправність, що виникла з вини виробника, є суттєвою, тобто не дозволяє використовувати товар за цільовим призначенням, після усунення з'являється знову і має одну з наступних властивостей:
- не може бути усунена;
- робить товар суттєво іншим, змінює його характеристики;
Тоді клієнт має право вимагати розірвання угоди купівлі-продажу та повернення коштів або заміну на аналогічний товар.
Для визначення несправності та прийняття рішення щодо гарантії, продавець повинен прийняти товар від покупця та відправити його на діагностику в сервісний центр або надати покупцю контакти та адресу організації, яка виконує функції уповноваженого представника виробника товару. Покупця потрібно попередити про необхідність повернути товар у повній комплектації, додати розрахунковий документ та заяву на ремонт товару, а також добре упакувати товар, щоб уникнути пошкоджень під час транспортування.
Після діагностики та огляду товару необхідно отримати акт, виданий майстром сервісного центру, з описом виявлених дефектів та висновком, чи підлягає товар ремонту і чи вважається випадок гарантійним.
Якщо ремонт неможливий чи недоцільний, товар має бути замінений на аналогічний або повернені кошти покупцю. Гроші за товар, сплачений карткою або за безготівковим розрахунком, повертаються тим же способом платнику. При готівковій оплаті за товар, повернення коштів відбувається зручним для покупця способом на ті реквізити, які зазначені ним у заяві.
Якщо несправність виникла через порушення правил зберігання або експлуатації – випадок не вважається гарантійним. В такому разі варто погодити з покупцем проведення оплачуваного ремонту або повернути товар покупцеві. Зворотну доставку оплачує покупець. Продавець також має право запросити у покупця компенсацію вартості проведеної експертизи, яка виявила порушення з боку споживача або третіх осіб, що призвели до несправності товару. Попереджати споживача про можливі наслідки та витрати потрібно заздалегідь (до відправлення товару).