- Інструкція для користувачів
- Про компанію
- Як почати заробляти
- Партнерська програма
- Реферальне посилання
- Доставка
- Оплата
- Як створити замовлення
- Повернення та обмін товарів
- Гарантійні зобов'язання
- Питання та відповіді
- Договір публічної оферти
- Правила та умови
- Політика конфіденційності
- Правила публікації коментарів і відгуків
- Правила розміщення інформації
- Контакти та підтримка
Правила публікації коментарів і відгуків на STOCK.UA
Загальні відомості
Відгук про компанію, яка продає на STOCK.UA, є письмовим коментарем від покупця, де оцінюється якість обслуговування та досвід взаємодії з продавцем, включаючи випадки, коли угода не була завершена. Відгук може також містити оцінку якості отриманого товару. Вплив відгуків на рейтинг продавця на STOCK.UA є значущим: позитивні відгуки підвищують рейтинг, а негативні знижують його. Відгуки враховуються лише для замовлень з каталогу STOCK.UA.
Коментарі до відгуків можуть залишати продавці, покупці та інші особи, зацікавлені в деталях щодо придбаного товару чи взаємодії з продавцем. Автори відгуків та коментарів несуть відповідальність за достовірність інформації, яку публікують, та мають обов'язок доводити її правдивість.
Залишаючи відгук, користувач погоджується на можливе використання його контактних даних адміністрацією Маркетплейсу чи продавцем для зв'язку. Відгуки та коментарі можуть містити суб'єктивні думки авторів, і публікація їх не підтверджує згоду STOCK.UA з висловленою інформацією.
Згідно з українським законодавством, кожен має право на свободу думки та виразу своїх поглядів через вільне висловлення переконань.
Правила публікації відгуків про продавців
У цих Правилах викладені умови публікації відгуків про продавців та умови коментування опублікованих відгуків при здійснені замовлення на STOCK.UA (далі по тексту також “Електронний Маркетплейс” або “Маркетплейс”) .
Відгуки про продавця
Відгуки про продавця та коментарі можна залишити лише після оформлення замовлення через кошик протягом 30 календарних днів з моменту його реєстрації. Це можна зробити такими способами:
- у кабінеті покупця на сторінці замовлень;
- на Маркетплейсі (на сторінці товару або відгуку про продавця);
- у відповідь на лист від STOCK.UA або на сторінці замовлень продавця.
Кожен покупець може залишити лише один відгук на конкретне замовлення, за винятком випадку, коли він видалив попередній відгук. У такому разі покупець може залишити новий відгук на замовлення замість вилученого.
На STOCK.UA відгуки не можна залишати анонімно. Для написання відгуку покупець повинен авторизуватися. Це можна зробити, увійшовши в особистий кабінет або ввести логін та пароль після натискання на кнопку "Додати відгук про продавця". Усі відгуки на Маркетплейсі публікуються без відомих прізвищ користувачів.
Автор відгуку має можливість відредагувати або видалити свій раніше опублікований відгук в кабінеті покупця або за запитом продавця протягом 30 календарних днів. Після видалення відгуку покупець може залишити новий відгук.
Коментарі (відповіді на відгук)
Користувачі STOCK.UA можуть залишати коментарі до відгуків про продавця без обмежень, але не більше ніж два коментарі поспіль від одного користувача. Довжина коментаря повинна бути від 20 до 2200 символів.
Автор коментаря має можливість в будь-який час видалити або відредагувати свій опублікований коментар. Користувачі також можуть залишати відповіді на коментарі до відгуків, але не більше ніж дві відповіді поспіль від одного користувача.
Якщо оцінка відгуку змінюється на позитивну, всі коментарі до цього відгуку автоматично видаляються. У разі видалення відгуку всі коментарі до нього також автоматично видаляються.
У випадку залишення коментаря до нейтрального або негативного відгуку, він підлягає модерації адміністрацією Маркетплейсу. Коментар може бути опублікований або видалений, якщо виявлено, що він не відповідає правилам публікації.
Перевірка та публікація відгуків
Відгуки проходять два етапи модерації: спочатку вони автоматично перевіряються на наявність заборонених слів, а потім на відповідність встановленим правилам публікації за запитами продавців. Остання перевірка може займати до трьох робочих днів. Якщо відгук не відповідає цим правилам, він не буде опублікований.
Не можна публікувати відгуки та коментарі на STOCK.UA, які включають:
- Рекламу товарів або послуг, комерційні пропозиції, номери телефонів, посилання на сторонні сайти, електронну пошту, пропозиції купівлі або продажу (спам).
- Відгуки про інші компанії, які працюють на STOCK.UA.
- Повідомлення, написані великими літерами або транслітерацією.
- Відгуки про будь-які взаємини з компанією, крім купівельних, а саме скарги на порушення прав інтелектуальної власності, розголошення особистих відносин, конфлікти інтересів між бізнес-партнерами, роботодавцями та найманими співробітниками і т.д.
- Образи, ненормативна лексика, повідомлення, які принижують честь, гідність або ділову репутацію, включаючи вирази в брутальній, принизливій або непристойній формі, а також інші висловлювання, які порушують законодавство України.
- Повідомлення сексуального характеру або матеріали, які мають еротичний контекст, включаючи зображення дітей.
- Дискримінаційний контент, включаючи атаки на особистість або групи за статтю, віком, расою, національністю та іншими ознаками.
- Незаконний контент, такий як заклики до порушень закону або матеріали, що суперечать чинному законодавству, включаючи пропаганду заборонених речовин.
- Контент, захищений авторськими правами третіх осіб.
- Відгуки, що не базуються на особистому досвіді, а засновані на думці інших людей або чутках.
- Конфіденційна інформація, включаючи персональні дані третіх осіб, такі як номери водійських посвідчень, військових квитків, ідентифікаційних кодів тощо.
Які фотографії не можна публікувати у відгуках на STOCK.UA?
- Фотографії товарів, які не стосуються конкретного замовлення.
- Відверті, шокуючі або естетично неприйнятні фотографії.
На платформі STOCK.UA заборонено публікувати відгуки та коментарі з метою впливу на рейтинг компанії-продавця на Маркетплейсі шляхом:
- Розміщення фіктивних позитивних відгуків, які залишають співробітники компанії або треті особи з метою маніпуляції рейтингом на STOCK.UA.
- Поширення фіктивних негативних відгуків, залишених співробітниками конкуруючих компаній або третіми особами з метою зниження рейтингу компанії
Важливо зазначити, що алгоритми програмного забезпечення STOCK.UA виявляють фіктивні відгуки за певними критеріями та автоматично видаляють їх. У випадку виявлення порушень цих правил, включаючи маніпуляцію рейтингом, компанії-продавцю може бути тимчасово або назавжди обмежений доступ до Каталогу на Маркетплейсі.
*Каталог — це функціонал для створення та просування товарів в онлайн-каталозі на електронному маркетплейсі STOCK.UA, який дозволяє залучити більше покупців і збільшити продажі ваших позицій.
Розгляд суперечливих ситуацій та оскарження відгуків про продавця може мати місце з наступними обґрунтуваннями з боку компанії-продавця:
- Проблема вже вирішена.
- Відгук містить нецензурну лексику або образливий вміст.
- Неможливість зв'язатися з покупцем.
- Покупець вже залишив відгук щодо даної покупки.
- Відгук стосується роботи служби доставки і включає номер накладної.
- Технічна проблема з безкоштовною доставкою від STOCK.UA.
- Замовлення було зроблено в неробочий час або під час відпустки продавця.
Крім цього, продавець може подати скаргу, якщо покупець висловив пряму згоду на видалення відгуку або в разі виявлення масової накрутки відгуків конкурентами. Оскарження відгуку має бути підкріплене фактами.
Компанія-продавець має право надіслати запит покупцеві на видалення або редагування відгуку. Покупець, у своєму особистому кабінеті або за спеціальним посиланням від продавця, може відредагувати або видалити свій відгук у разі, якщо проблема вже була вирішена.
Важливо підкреслити, що STOCK.UA завжди підтримує дружнє вирішення спорів.
Відповідальність за вміст відгуків на STOCK.UA лежить на авторах відгуків, оскільки команда STOCK.UA, як не беручи участі у торгівельних угодах між користувачами, не може надавати об'єктивну оцінку достовірності висловлюваних суджень чи встановлювати факт наклепу.
Інформація, що міститься у відгуках, може бути суперечливою, неповною або не відповідати дійсності з погляду іншої сторони.
Наша команда обробляє лише дані, які стосуються фактичної покупки товару чи послуги на Маркетплейсі STOCK.UA. Оцінювальні судження, висловлені у відгуках, не підлягають спростуванню або доведенню, оскільки вони відображають особисту думку автора відгуку.
Ми вітаємо публічні висловлювання у вигляді коментарів від авторів та одержувачів відгуків, які надають аргументи та докази стосовно відповідності чи невідповідності дійсних обставин, а також сприяють вирішенню спірних питань безпосередньо між учасниками торгівельної угоди.
Правила модерації відгуків на STOCK.UA включають наступне:
- Відгуки можуть бути видалені, якщо вони порушують ці Правила або Угоду Користувача.
- Якщо покупець згоден на видалення свого відгуку у листуванні з продавцем.
- Якщо покупець особисто звернувся із запитом на видалення відгуку.
- Якщо покупець створює дублікат замовлення та відгуку, не додаючи нової інформації.
- Якщо є докази фіктивного оформлення замовлень для створення відгуків про продавців на STOCK.UA.
Якщо команда STOCK.UA отримує додаткові аргументи або матеріали в процесі спілкування з покупцем, оскаржений відгук може бути відновлений без додаткового повідомлення продавця. Відгуки, що відповідають правилам публікації, будуть відображені в профілі компанії на Маркетплейсі.
Модератор не може видалити відгук у таких випадках:
- Відгук залишений після замовлення через кошик і містить інформацію про компанію та/або якість товару.
- Угода не відбулася з обґрунтованими причинами, зазначеними покупцем у відгуці.
- Товар був отриманий за системою післяплати.
- Покупець відмовився від отримання товару на пошті.
- Покупець перед написанням відгуку не звертався до продавця.
- Відгук має мітку "Проблема вирішена".
- Відгук стосується питань, які включають тривалу відправку товару, невідповідність цін, наявності, опису, зазначених на сайті або озвучених продавцем, а також очікувань покупця.
- Продавець не може зв'язатися з покупцем для вирішення проблеми.
- Проблема була вирішена, але покупець не згоден видалити або відредагувати відгук.
- Продавець систематично отримує та/або оскаржує негативні відгуки.
- Продавець підозрюється у підробці матеріалів для видалення або оскарження відгуків.
Модератор може внести зміни в відгук або оцінку в таких випадках:
- Якщо невелика частина відгуку порушує правила публікації, і виправлення цієї частини не змінює сенс відгуку (наприклад, детальний огляд із одним нецензурним словом або з персональними даними).
- За проханням покупця.
- Якщо оцінка відгуку не відповідає його тексту (тобто текст є позитивним, а оцінка негативна або навпаки).
- Якщо продавець надав підтвердження.
Заходи щодо користувачів Маркетплейсу, які порушують Правила публікації відгуків на STOCK.UA, можуть включати наступні дії:
- Тимчасове або безстрокове обмеження доступу до облікового запису користувача.
- Обмеження можливості додавати нові відгуки.
- Обмеження можливості впливати на рейтинг продавців шляхом залишення відгуків.
Ці заходи застосовуються до користувачів, які масово порушують правила публікації шляхом незаконної публікації відгуків або намагаються штучно підвищити або знизити рейтинг компаній.
Заходи щодо продавців на STOCK.UA застосовуються в таких випадках:
- Якщо продавець систематично оскаржує відгуки, які не порушують правила публікації.
- Якщо у продавця систематично виявляються фіктивні позитивні відгуки.
- Якщо покупець надав підтвердження того, що продавець змушував його видаляти або редагувати відгук шляхом образ, переслідування або інших дій, що суперечать законодавству і правилам Маркетплейса.
- Якщо продавець надсилає від імені покупців запити на приховування відгуків шляхом фальсифікації пошти, телефонних номерів або іншого листування.
До таких продавців команда STOCK.UA може застосовувати наступні заходи:
- Відправлення попередження в разі одиночного порушення.
- Тимчасове або безстрокове виключення товарів та послуг компанії з Каталогу на STOCK.UA.
Дострокове розірвання договору-оферти з таким продавцем.