Акумулятор Soshine 15266/CR2 300mAh 1шт (CR2-3.2-300)
- Код товару: 258609403
- 62 ₴кешбек 2,25 ₴
- Продавець
STOCK•UA
-
- Нова пошта
Самовивіз з відділення/поштомату За тарифами перевізника Кур'єрська доставка За тарифами перевізника
- Meest
Самовивіз з відділення/поштомату За тарифами перевізника Кур'єрська доставка За тарифами перевізника
- УкрПошта
Самовивіз з відділення/поштомату За тарифами перевізника Кур'єрська доставка За тарифами перевізника
- Знайшли дешевше?
Якщо ви знайшли цей товар дешевше - повідомте нас про це!
Характеристики
- Тип
- Вид
- Типорозмір
- Форма
- Ємність
- Призначення
- Номінальна напруга, В
- Кількість в упаковці, шт.
- Країна-виробник товару
- Країна реєстрації бренду
Опис товару

Циліндричний Літій-залізо-фосфатний (LiFePO4) акумулятор Soshine CR2-3.2-300 без плати захисту та виступаючим "+" контактом (Button top). Ця модель акумулятора є кращою заміною одноразових батарей CR2, маючи близьку до них вихідну напругу, а також ряд переваг, описаних нижче. Ця модель потребує зарядного пристрою з підтримкою LiFePO4! Заряд напругою 4.2V неприпустимий! Ціна вказана за 1 од.
товару LiFePO4 акумулятори походять від літій-іонних, однак мають ряд суттєвих відмінностей: - LiFePO4 забезпечує більш тривалий термін служби, ніж інші літій-іонні варіанти; - На відміну від інших літій-іонних, LiFePO4 акумулятори, як і нікелеві, мають дуже стабільну напругу розряду.
Напруга на виході залишається близько до 3.2В під час розряду, доки заряд акумулятора не буде повністю вичерпано. - Використання фосфатів дозволяє уникнути витрат кобальту та екологічних проблем, зокрема, при попаданні кобальту у довкілля при неправильній утилізації - LiFePO4 елементи повільніше втрачають ємність, ніж літій-іонні (LiCoO2 [літій-кобальт оксидні], LiMn2O4 [літій-марганцева шпинель]) - Однією з важливих переваг порівняно з іншими видами літій-іонних акумуляторів є термічна та хімічна стабільність, що суттєво підвищує безпеку батареї. - морозостійкість - Питома щільність енергії (енергія/об’єм) нового акумулятора LFP приблизно на 14% нижче, ніж у нових літій-іонних акумуляторів.