Загальні питання

Ми раді бачити зареєстрованих юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (ФОП) України. Маркеплейс пропонує можливість реалізовувати ваші товари на нашому сайті.


Наша платформа пропонує ряд переваг для продавців, а саме:

  • Вам не потрібно вигадувати назву магазину – ви можете продавати під власним брендом.
  • На відміну від інших маркетплейсів, у нас відсутні абонплати чи приховані платежі.
  • Комісія сплачується платформі лише за фактом продажу.
  • Ми забезпечуємо повністю електронний документообіг та мінімальні комісії.
  • Наша платформа пропонує кешбек та багаторівневу партнерську програму, що стимулює поширення інформації про ваш магазин та товари за принципом «сарафанного радіо».

Процес старту на нашому маркетплейсі легкий і зручний. Для цього Вам потрібно:

  • Зареєструйтесь на платформі.
  • Подайте заявку на відкриття кабінету продавця та пройдіть модерацію.
  • Завантажте на платформу свої товарні пропозиції.

Сплата комісії нашій платформі залежить від системи, яку ви обрали:

  • Якщо ви працюєте за системою попередньої оплати, ви поповнюєте рахунок магазину на платформі, і комісія автоматично списується за фактом виконаних замовлень.
  • Якщо ви обрали систему післяплати, ми формуємо рахунок на оплату раз на добу на підставі фактично здійснених продажів і надсилаємо вам звіт.

Величина комісії залежить від категорії товарів. Докладніше ознайомтесь із нашими ставками за цим посиланням. Якщо ви є виробником або імпортером товарів, ми можемо розглянути спеціальні умови співпраці.


Так, ви маєте можливість продавати під власною торговою маркою на нашому маркетплейсі.


Ви можете зв'язатися з адміністрацією платформи за допомогою сторінки "Контакти та підтримка".


Ні, не можна. Одна юридична або фізична особа може керувати лише одним магазином на нашій платформі.


Для зв'язку з вашим менеджером підтримки ви можете використовувати загальну форму зворотного зв'язку.


Ви можете змінити назву магазину на сторінці налаштувань магазину у вашому кабінеті продавця. Майте на увазі, що такі зміни потребують модерації та можуть займати певний час.


Для того, щоб призупинити роботу вашого магазину, перейдіть на сторінку налаштувань магазину у вашому особистому кабінеті продавця. Зміни набувають чинності зазвичай протягом 5-10 хвилин.


Ваш магазин може працювати без обмежень у часі, і ви можете приймати замовлення в будь-який час.

Але! Важливо пам'ятати, що магазин може бути деактивований, якщо протягом 365 днів ви не увійшли в свій обліковий запис, або якщо асортимент товарів у вашому магазині не оновлювався протягом 365 днів. Щоб уникнути деактивації, рекомендуємо підтримувати активність в вашому магазині та регулярно оновлювати асортимент товарів.


Товари

Так, абсолютно. Для продажу товарів під замовлення, вам потрібно буде вказати "Період передзамовлення" для таких товарів прямо у вашому особистому кабінеті продавця.


Платформа працює за принципом "один товар – багато продавців," тому карточка вашого товару може бути вилучена лише в разі порушення правил платформи. Якщо ви більше не бажаєте продавати певний товар, просто відключіть його від продажу у вашому кабінеті продавця.


Платформа діє на засадах "один товар – багато продавців," отже, можливо, що товар вже був присутній на платформі і ваша інформація була додана до існуючої карточки товару. Якщо ви помітили неточності у змісті чи характеристиках товару, будь ласка, повідомте нас про це через службу підтримки та надайте посилання на відповідну карточку товару.


Ні, це не допускається. Ми розглядаємо це як серйозне порушення правил, і у випадку виявлення таких обставин, товари вашого магазину можуть бути повністю або частково вилучені з продажу.


Так, це зробити досить просто. Зайдіть до налаштувань магазину у вашому особистому кабінеті продавця


Зазвичай розгляд вашої заявки з нашого боку займає небагато часу - це відбувається близько години. Все інше залежить від вас та якості прайсу. Ми підтримуємо файли інших маркетплейсів, але інколи можуть виникати проблеми з якістю контенту. Тому у виключних випадках, для того щоб розпочати продавати (з моменту реєстрації) може прийти і декілька годин.


Ні. Ви можете завантажувати товари з декількох джерел. Тому якщо ви хочете призупинити продаж цього товару, зробіть це в налаштуваннях у своєму особистому кабінеті продавця або вкажіть нульовий залишок або ціну товару у прайсі.


Оновіть свій XML файл і завантажте його знову або ж здійсніть коригування даних вручну у своєму особистому кабінеті продавця.


Ні, обмежень на кількість товарів немає. Ви можете торгувати будь-якою кількістю товарів.


Код товару на платформі завжди є число (ID), яке зазначається у посиланні на товар і на сторінці товару.


Створіть пропозицію в своєму особистому кабінеті продавця або завантажте її через XML файл, вказавши мінімальний обсяг продажу та оптову ціну. Будьте уважні, ви можете створити не більше трьох пропозицій для одного товару.


Картку товару, яка пройшла модерацію, не можна змінювати. Але якщо це дійсно необхідно, зверніться до служби підтримки і надайте посилання на картку товару, додаючи свої покращені дані.


Платформа діє за принципом "один товар - багато продавців", тому інші продавці можуть продавати той же товар, що й ви. Це створює конкуренцію та дає покупцям можливість порівняти пропозиції в одному місці.


Якщо ви не знаходите відповідну категорію для свого товару, зверніться до нашої служби підтримки та надайте короткий перелік товарів, якими ви торгуєте. Ми допоможемо вам створити відповідні категорії. Якщо ви також подасте свій прайс у форматі XML, це значно спростить та прискорить процес.


Якщо вам не вдається знайти необхідну характеристику товару або значення для вашого прайсу, ви все одно можете додати їх у свій XML прайс поруч з наявними характеристиками. Ці характеристики не будуть включені до фільтрів, але якщо це важливо, зверніться до нашої служби підтримки, і ми додамо ці характеристики до категорії.


Зазвичай це не вимагається. Проте, якщо виникнуть вагомі підстави або скарги від покупців, ми можемо запитати вас представити відповідну документацію.


Товар стає доступним для продажу на платформі, якщо він відповідає таким критеріям:

  • ціна більше нуля;
  • залишок більший нуля;
  • залишок більший за мінімальний обсяг продажу;
  • категорія товару активна;
  • виробник товару активний;
  • ваш магазин активний;
  • продаж товару активовано (товар увімкнений).

Замовлення

Для того, щоб додати номер відстеження до замовлення, перейдіть до вікна керування замовленням після його узгодження з покупцем. Там ви знайдете поле "Номер відстеження (ТТН)", в якому зможете внести необхідну інформацію.


На жаль, можливо додати лише один номер відстеження до кожного замовлення. Проте, якщо вам потрібно розділити замовлення на декілька частин, ви можете додати свій номер ТТН до кожної з них. Як альтернативу, ви завжди можете вказати один номер ТТН в замовленні і надіслати інші номери покупцеві через месенджер.


Просто повідомте покупця про зміни в комплекті та вартості замовлення, якщо такі зміни виникли. Вам не потрібно вносити жодних змін в особистому кабінеті продавця. Потім завантажте відсутній товар на платформу.


Потрібно в обов’язковому порядку повідомити покупця про відсутність товару. При цьому можна запропонувати товар з подібними характеристиками та описом або ж, якщо є можливість отримати товар для продажу у короткі терміни, домовитись із покупцем про збільшення терміну доставки, отримати товар та відправити його покупцеві.

Якщо вищезазначені варіанти для покупця не підійшли, то потрібно встановити статус замовлення «Немає в наявності». Проте пам’ятайте, що така ситуація може вплинути негативно на рейтинг вашого магазину, тому постійно потрібно підтримувати свій прайс в актуальному стані.


Згідно з правилами платформи, товар повинен бути проданий покупцеві за ціною, яка була вказана на момент формування замовлення. Якщо це неможливо, обов’язково повідомте покупця про ситуацію. Якщо він відмовляється від замовлення, встановіть статус "Некоректна ціна на сайті" для цього замовлення.


Прайс-лист і файли завантажень XML

Для перевірки вашого прайсу на наявність помилок, перейдіть на сторінку "Завантаження товарів" і скористайтеся "Моментальним завантаженням" в режимі тестування.


Дозволені символи включають в себе великі та малі літери (кирилиця, латиниця), а також цифри та дефіс "-" (знак мінус). Крім цього, окремі символи української абетки, такі як "і", "ї" та "є", також допустимі. Решта символів будуть автоматично замінені на дефіс при завантаженні. Також важливо відзначити, що регістр літер не має значення, тому всі символи будуть перетворені на малі літери.

Наприклад: "ID ТОВару (12345)" буде автоматично перетворено на "id-товару--12345-".


Так, можна використовувати посилання на фотографії, якщо вони доступні для публічного перегляду або мають право на читання за посиланням.


Ми завантажимо всі товари, які знаходяться в файлі прайс-листа. Якщо ви маєте намір торгувати на платформі лише частиною своїх товарів, розгляньте можливість створення окремого прайсу з цими товарами. Видаліть непотрібні товари з основного прайсу.


Оновлення цін на ваші товари відбуваються при завантаженні прайсу або при внесенні змін у ціни в особистому кабінеті продавця. Якщо ваші ціни змінилися, не забудьте завантажити оновлений прайс. Якщо ви використовуєте прайс-лист за посиланням, синхронізація з ним відбувається автоматично та періодично, приблизно раз в декілька годин.


Валюта платформи - виключно українська гривня. Тому якщо ваші ціни закріплені в іншій валюті, то необхідно вказати відповідні теги в файлі прайс-листа для автоматичного перерахунку цін до гривні на платформі.


З категоріями все просто – ви можете змінювати їх у вашому прайс-листі і знову прив'язувати до відповідних категорій на платформі при наступному завантаженні.

Але щодо товарів, справа трохи складніша. Якщо під час завантаження вашого прайсу ми виявимо товари з новими або не визнаними ID, то такі товари будуть перезавантажені та підуть на модерацію. Для оновлення цін на товари зі зміненими ID, слід виконати наступні кроки:

  • Змінити ID визначених товарів у вашому особистому кабінеті продавця.
  • Завантажити новий прайс з оновленими ID.

Час завантаження товарів значно залежить від якості оформлення карток товарів у вашому прайс-листі. Товари проходять модерацію у порядку черги, але недостатньо якісно оформлені картки товарів можуть змусити модератора витрачати більше часу на їх обробку. У такому випадку ваш магазин може бути відтермінований в черзі.


Це може бути наслідком неправильно вказаних цін, валюти або курсів валют у вашому прайс-листі. Перевірте та впевніться, що ці дані вказані правильно перед завантаженням прайсу.


При оформленні замовлень ми зменшуємо кількість товару на складі відповідно до кількості замовлених одиниць. Коли залишок досягає нуля, товар автоматично призупиняється з продажу. Завищені залишки без обґрунтування можуть призвести до неможливості виконання замовлень та санкцій зі сторони платформи.


Для видалення товарів просто вимкніть їх у вашому особистому кабінеті або завантажте прайс-лист із нульовою ціною та/або залишком для відповідних товарів.


Змінити ціну, залишок та доступність товару можна в особистому кабінеті продавця або під час завантаження оновленого прайс-листа з актуальними даними.


Після проходження модерації та розміщення товару в продажу, змінити категорію товару стає неможливо на вашому рівні. Це можливо лише через адміністратора платформи. Якщо вам потрібно змінити категорію товару, будь ласка, зверніться до служби підтримки.


У картці товару відображаються лише ті характеристики, які ви прив'язали до характеристик платформи.


В такому випадку буде встановлена 1 (одиниця) за замовчуванням.


Ціни, комісія платформи і платежі

Якщо ви вже сплатили комісію платформи, а покупець повернув товар, не хвилюйтесь. Просто оформіть повернення, і переплачена комісія буде повернута на рахунок вашого магазину на платформі.


Якщо ви помилилися при створенні рахунку для оплати, не панікуйте. Просто видаліть цей помилковий рахунок або ігноруйте його і створіть новий.


Якщо ви надали покупцеві знижку під час узгодження замовлення, комісію платформи це не змінює. Будь-які знижки, надані покупцеві під час формування замовлення, є особистою ініціативою продавця і не впливають на комісію платформи.


Якщо після поповнення рахунку оплата не надійшла, не варто панікувати. Затримка в зарахуванні коштів може тривати до 3 банківських днів. Якщо цей термін вже минув, і кошти не з'явилися на вашому рахунку, зверніться до служби підтримки для вирішення ситуації.


Якщо ви не оплатите комісію платформи вчасно, ваші товари будуть вилучені з продажу, і магазин перейде на формат співпраці за попередньою оплатою. Максимальний термін очікування платежу на стороні платформи становить 3 календарних дні.


На початок